Marketing & Recht – 2002

De 4 P's op de weegschaal van vrouwe justitia

Beschrijving

Auteur:

Type werk:

Uitgever: , 2002

Aantal pagina's: P. 427

Barcode: GT00009941

ISBN: 9057519917

Beschikbaar: ja

Uitleeninformatie

Deel van:

Aantal exemplaren: 1

Uitleenbaar: Ja

Plaatskenmerk:

  • ECON 1 KEUS 2002

Korte inhoud:

Inhoudstabel:

  • P.1 Deel I. Begripsomschrijving
  • P.1 Hoofdstuk I. Wat is marketing?
  • P.9 Hoofdstuk II. Wat is recht?
  • P.35 Hoofdstuk III. Marketing en recht
  • P.56 Hoofdstuk IV. Autoregulering
  • P.71 Deel II Promotie
  • P.79 Titel I. Bescherming van de menselijke creativiteit
  • P.82 Hoofdstuk I. Bescherming vanuit het merkenrecht
  • P.102 Hoofdstuk II. Bescherming van tekeningen en modellen
  • P.112 Hoofdstuk III. Bescherming vanuit het auteursrecht
  • P.124 Titel II. Het algemeen wettelijk kader van reclame
  • P.124 Hoofstuk I. Reclame tracht het gedrag van mensen te beinvloeden
  • P.129 Hoofdstuk II. De per se verboden in de wet op de handelspraktijken
  • P.147 Hoofdstuk III. De algemene zorgvuldigheidsnorm van artikel 93 W.H.P.C.
  • P.153 Hoofdstuk IV. Vergelijkende reclame
  • P.156 Hoofdstuk V. E-commerce reclame
  • P.160 Hoofdstuk VI. Reclame voor vrije beroepen
  • P.166 Titel III. Specifieke wettelijke beperkingen t.a.v. reclameboodschappen
  • P.167 Hoofstuk I. Reclame voor geneesmiddelen
  • P.183 Hoofdstuk II. Reclame voor voedingsmiddelen
  • P.193 Hoofdstuk III. Reclame voor tabakswaren
  • P.197 Hoofdstuk IV. Reizen
  • P.204 Hoofdstuk V. Krediet
  • P.212 Hoofdstuk VI. Milieureclame
  • P.214 Hoofdstuk VII. Direct marketing en de privacy
  • P.229 Hoofdstuk VIII. Ruimtelijke beperkingen aan outdoor-reclame
  • P.240 Hoofdstuk IX. Beperkingen van verkiezingsuitgaven
  • P.242 Titel IV. Radio- en televisiereclame
  • P.244 Hoofdstuk I. Verschillende regelgevers
  • P.249 Hoofdstuk II. Televisie- en radioreclame in de vlaamse gemeenschap
  • P.263 Hoofdstuk III. Televisie- en radioreclame in de franse gemeenschap
  • P.274 Titel V. De wettelijke beperkingen op verkoopspromotie
  • P.274 Hoofdstuk I. Verkoopspromotie tracht mensen aan te zetten tot een onmiddelijke ruilrelatie
  • P.278 Hoofdstuk II. Verkoopspromotie met de prijs
  • P.291 Hoofdstuk III. Het gezamelijke aanbod
  • P.299 Hoofstuk IV. Verkoop op bijzondere plaatsen
  • P.311 Hoofdstuk V. Verboden verkoopstechnieken
  • P.313 Titel VI. Rechtsbescherming inzake promotie
  • P.314 Hoofdstuk I. De vordering tot staken
  • P.326 Hoofdstuk II. De waarschuwingsprocedure en transactie
  • P.328 Hoofdstuk III. Strafbepalingen
  • P.331 Deel III. De prijs
  • P.333 Hoofdstuk I De interne en externe factoren die de prijs beinvloeden
  • P.340 Hoofdstuk II. De algemene prijsreglementering in het Belgisch recht
  • P.354 Hoofdstuk III. Bijzondere prijsreglementering in het belgisch recht
  • P.357 Hoofdstuk IV. De prijsaanduiding bij de voorlichting van de consument
  • P.365 Hoofdstuk V. De belgische prijsreglementeringen en het europees recht

Paginanummer

Nieuwe zoekopdracht

Generic filters
Uitleenbaar
Ja
Nee
Jaartal
Filter by Type
Monografie
Reeks
Tijdschrift