Selecteer een pagina

Inhoudstabel:

  • Deel 1 Marktpraktijken
  • p. 218 onrechtmatige bedingen 
  • p. 218 In welke mate zijn "no show-clausules" toegestaan?
  • p. 266 Overeenkomsten op afstand
  • p. 266 Inhoud volgt vorm? De invulling van het begrip 'beperkte ruimte of tijd' van het communicatiemiddel bij overeenkomsten gesloten op afstand / Claes H.
  • p. 299 De (digitale) communicatiemiddelen tussen webshop en consument / De Weerdt, N.
  • p. 580 Oneerlijke marktpraktijken 
  • p. 580 De stakingsvordering wegens oneerlijke marktpraktijken: een geknipte manier om ondernemingen die de gegevensbeschermingsregels schenden een bolwassing te geven? / Van De Meulebroucke, A.; Caen, E.
  • Deel 2 Intellectuele eigendom
  • p. 785 Merkenrecht
  • p. 785 Don't forget to have a Spa when you are in (a) spa / Roox, K;; Bussé J.
  • p. 945 Auteursrecht
  • p. 945 De bewijsdrempel van originaliteit in het auteursrecht / Callens, P.
  • p. 893 Originalité et caractère distinctif: de minimis non curat praetor?
  • Deel 3 Economische mededinging
  • p.971 Mededingingsbeperkende afspraken
  • p. 971 Eén voor allen , allen voor één? De mededingingsrechtelijke impact van een gemeenschappelijk advertentieplatform tussen concurrenten / Rooms, I.
  • p. 981 Onderzoeksactiviteiten van de FOD Economie, algemene Directie Economische Inspectie in 2019
  • p. 983 Arresten inzake beslissingen gepubliceerd in vorige Jaarboeken
  • p. 984 Rechtspraak: Chronologische tabel

Paginanummer

Nieuwe zoekopdracht

Generic filters
Uitleenbaar
Ja
Nee
Jaartal
Filter by Type
Monografie
Reeks
Tijdschrift